Szlifowanie podjazdów
Sobota, 25 kwietnia 2009
· Komentarze(0)
Kategoria MTB
Dzień minął na szlifowaniu techniki podjazdu. W pobliżu domu mam 130m podjazd zerodowaną, kamienistą drogą polną.
Coś takiego jak szybkość powrotu i zmiana skoku widelca przydaje się na trudnych wzniesieniach. Przy maksymalnym skoku widelca podczas podjazdu przednie koło odrywało się od ziemi i ciężko było utrzymać kontrolę nad rowerem. Przy zmianie skoku na 100mm podjazd łatwiej mi się pokonywało. Przy odpowiednim ustawieniu szybkości powrotu widelca, rower pokonuje nierówności i kamienie jak pojazd gąsienicowy (takie moje odczucie). Mogłem spuścić trochę powietrza z opon. Napompowałem je do 4 barów (maksymalne ciśnienie według producenta) ponieważ dużo ostatnio jeździłem po asfalcie.
podjazd
na górze
pozdrawiam
Coś takiego jak szybkość powrotu i zmiana skoku widelca przydaje się na trudnych wzniesieniach. Przy maksymalnym skoku widelca podczas podjazdu przednie koło odrywało się od ziemi i ciężko było utrzymać kontrolę nad rowerem. Przy zmianie skoku na 100mm podjazd łatwiej mi się pokonywało. Przy odpowiednim ustawieniu szybkości powrotu widelca, rower pokonuje nierówności i kamienie jak pojazd gąsienicowy (takie moje odczucie). Mogłem spuścić trochę powietrza z opon. Napompowałem je do 4 barów (maksymalne ciśnienie według producenta) ponieważ dużo ostatnio jeździłem po asfalcie.
podjazd
na górze
pozdrawiam