Pobliskie śnieżne pola

Sobota, 12 grudnia 2009 · Komentarze(6)
Kategoria MTB
Niestety przez cały dzień słońce nawet na chwile nie przebiło się przez chmury i bez przerwy prószył delikatnie śnieg. Termometr przed południem wskazywał na -2 stopnie Celsjusza. Warunki do śniegowej jazdy optymalne. Ziemia zmarznięta, zero błota i niewielka ilość śniegu. Aż się chce jeździć :D

Im wyżej i dłużej się jeździło tym więcej śniegu się pojawiało.

Uwaga - GWOŹDZIE. Często po polach jeżdżą motory i właściciele pól starają się przed nimi bronić.

"bandyci" - ten pies pierwszy z prawej był duży. Pyskiem sięgał mi do kierownicy. Jak by chciał to mógł by mnie bez problemu zjeść. Skubańce nie chciały odpuścić. Goniły mnie przez kilkaset metrów. Wiedziałem, że z powrotem się tędy nie będę wracał :)

Zimno. Zamarzła mi woda w przewodzie od bukłaka i pić się już nie dało.

Najgorszy zjazd śliską asfaltówką. Na tym odcinku najbardziej domarzłem głównie w ręce. Muszę się w lepsze rękawiczki zaopatrzyć.

Pozdrawiam

Te narciarskie nie nasiąkają ;) Też tak z nich korzystam hehe

kundello21 19:06 niedziela, 13 grudnia 2009

kundelo21: Ja ze swoich rękawiczek korzystam jak z z chusteczki i później ręce marzną :D
QRT30: Przez większą część czasu było spokojnie odwiatru; i dobrze, mniej się spociłem.
Vanhelsing: Część wyciągów narciarskich już ruszyła. Ostatnio były temp. poniżej zera, więc stoki sztucznie naśnieżyli.
Ememka: Dzięki za miłe słowa :)

pozdrawiam

stasimon 16:30 niedziela, 13 grudnia 2009

Bardzo fajne zdjecia;) No i swietne tereny;)

ememka 09:33 niedziela, 13 grudnia 2009

Robi się całkiem ładna zima na Podhalu :)

vanhelsing 09:31 niedziela, 13 grudnia 2009

W takim otwartym terenie to nieźle wiać musi. Pozdro.

QRT30 08:51 niedziela, 13 grudnia 2009

Duzo śniegu:) . Mnie też goniło wczoraj wielkie psisko, nawet nie wiedzialem, bo nie szczekało, a ja miałem sluchawki. Biegło mi zaraz przy bucie Hehe.
Rękawiczki narciarskie są dobre. Ja mam takie z biedronki za 13zł:D super chronią.

kundello21 07:25 niedziela, 13 grudnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawid